14 Jan 2009

Untukmu jiwa-jiwa kami, oh..Palestin

“Ketika orang-orang kafir menanamkan dalam hati mereka kesombongan (yaitu) kesombongan jahiliyah lalu Allah menurunkan ketenangan kepada Rasul-Nya, dan kepada orang-orang mukmin dan Allah mewajibkan kepada mereka kalimat-takwa dan adalah mereka berhak dengan kalimat takwa itu dan patut memilikinya. Dan adalah Allah Maha Mengetahui segala sesuatu.”

Sesungguhnya Allah akan membuktikan kepada Rasul-Nya, tentang kebenaran mimpinya dengan sebenarnya (yaitu) bahwa sesungguhnya kamu pasti akan memasuki Masjidil Haram, insya Allah dalam keadaan aman, dengan mencukur rambut kepala dan mengguntingnya, sedang kamu tidak merasa takut. Maka Allah mengetahui apa yang tiada kamu ketahui dan Dia memberikan sebelum itu kemenangan yang dekat."


Hanya kepada Allah kita berdoa, dan kepada Allah kita kembali, setelah usaha kita persembahkan.

13 Muharram 1430H, kami berkumpul untuk menyatakan cinta kami kepadamu Gaza.
Kami berhimpun tanda cinta kami kepada Allah dan Rasulmu, cinta kami kepada Allah dan Rasul kami.

Ketika tangisanmu kedengaran, telah kami cuba untuk memperingatkan ummah ini, tentang kesedihanmu itu, telah kami fahamkan ummah bahawa Kami berhimpun bukan kerna kami bangsa Melayu, Cina, India atau apa sekalipun, tapi kerna kami bangsamu, bangsa Palestin dan ummah Gaza, tiada beza, apatah lagi kepartian yang membinasa, kami tegah ummah ini dari meminggirimu Gaza, sesungguhnya kami tegah.




Intifadha, itu menjadi saksi cintamu kepada Palestin, dan kerna itu juga kami berjanji untuk menjadi saksi kesetiaan perjuangan sucimu itu. Kesatuan akidah menjadi simbol pertolongan Allah akan tiba, dan bakal menjahanamkan bangsa bangsat Zionis laknatullah.

Kami juga telah pasti akan keberadaan kami bersamamu ini, adalah bukan untuk mengharapkan polis dunia ataupun pengaman membantumu, tapi kerana kesatuan kami menjunjung doa kepada Tuhan Kita. Kami juga faham tak ada apapun yang mampu dilakukan oleh Persatuan Bangsat-Bangsat Bersatu mahupun OIC (baca : Oooo….I See), tiada sekelumit pun perasaan kami dengan simpati mereka, Apa yang mampu kami sumbangkan adalah dengan memberi duit ringgit dan harta kami dan doa yang tak putus-putus, kami berjanji akan merencatkan ekonomi si bangsat amerika dan israel dengan melancarkan boikot secara berterusan sehingga datangnya kiamat, biar binatang itu tahu, bahawa tentera Muhammad pasti kembali.




Gaza,….
Sabarlah di situ dengan Firman Tuhanmu,…”Wahai orang-orang beriman,jika kamu menolong agama Allah, nescaya Allah akan menolongmu dan meneguhkan kedudukanmu.”

Ya Gaza, kalian telah membuktikan bahawa benarlah Firman Tuhan itu,.

Ayuh al Ummah,..inilah detiknya untuk kita memahami dan mengimani firman Tuhan itu, gesalah diri untuk bangkit untuk melaksanakan tugas kita, kembali membawa masyarakat kepada Islam. Palestin adalah isu yang boleh kita jadikan momentum tentang janji Tuhan mengenai kejatuhan yahudi dan golongan kuffar, dan kemenangan Islam. Jadikan Palestin sebagai upaya kita untuk memberi kesedaran kepada umat sejagat tentang perihal Islam yang sesungguhnya sangat mencintai keamanan.


Sedarkan masyarakat, isu Palestin bukan seperti isu Tsunami, yang datang dan pergi, dan kemudian ditangisi ketika ulangtahunnya,..bukan!!!, palestin adalah isu yang dimulakan oleh bangsat israel ratusan malahan ribuan tahun dulu, mereka yang memecahbelahkan Aus dan Khazraj, mereka yang mendatangkan fitnah kepada keluarga Rasul SAW, mereka yang melemparkan tuduhan palsu kepada Muawiyah Abu sufyan yang mulia dan keluarganya.

Tiba masanya untuk kita berkorban.








Untukmu jiwa-jiwa kami
Untukmu darah kami
Untukmu jiwa dan darah kami
Wahai Al-Aqsho tercinta

Kami akan berjuang
Demi kebangkitan Islam
Kami rela berkorban
Demi Islam yang mulia

Untukmu, Palestina tercinta
Kami penuhi panggilanmu
Untukmu, Al-Aqsho yang mulia
Kami kan terus bersamamu

Kami akan berjuang
Demi kebangkitan Islam
Kami rela berkorban
Demi Islam yang mulia

Untukmu, Palestina tercinta
Kami penuhi panggilanmu
Untukmu, Al-Aqsho yang mulia
Kami kan terus bersamamu

Untukmu jiwa-jiwa kami
Untukmu darah kami
Untukmu jiwa dan darah kami
Wahai Al-Aqsho tercinta

Ya Robbi, izinkanlah kami
Berjihad di Palestinamu
Ya Allah, masukkanlah kami
Tercatat sebagai syuhadamu

Ya Robbi, izinkanlah kami
Berjihad di Palestinamu
Ya Allah, masukkanlah kami
Tercatat sebagai syuhadamu
Tercatat sebagai syuhadamu

Tercatat sebagai syuhadamu

SMizanSaidin
11.39 am
15 Muharram 1430H
Stadium Melawati, Shah Alam

Setiap orang yang berusaha untuk meninggikan kalimah Islam boleh menggunakan segala yang ada padanya seperti harta benda, jiwa raga, pena (penulisan), dan lisan (dakwah).
-Sayyid Abul 'Ala al Maududi-