26 Feb 2008

Gerabak Palestin



Mahasuci (Allah), yang telah memperjalankan hamba-Nya (Muhammad) pada malam hari dari Masjidil Haram Masjidil Aqsa yang telah kami berkahi sekelilingnya agar Kami perlihatkan kepadanya sebahagian tanda-tanda (kebesaran) Kami. Sesungguhnya Dia Maha Mendengar, Maha Melihat.


Dimanakah negara yang mempunyai berjuta manusia, yang menyaksikan Quran dikoyak, dipijak, dibakar dan digunakan sebagai tisu oleh pencabul keturunan yahudi.


“Dalam menduduki Palestin, yahudi bebas melakukan apa saja yang mereka mahukan ke atas wanita Islam, saudara kita dan memenjara pejuang muda yang bangun mempertahankan Islam, di waktu yang berusia tidak mampu melakukan apa-apa, di saat

Pemerintah dan pemimpin menjadi pembelot, di tanah yang menjadi saksi Isra’ Nabi Muhammad SAW”.


“Biarlah pemimpin datang dan menyaksikan pembunuhan beramai-ramai yang dibuat oleh Zionis keatas penduduk Palestin, Kami tak mahu apa-apa. Biar mereka datang dan tengoklah kekejaman ini”.


Dan hari ini, dan hari ini….. wanita Islam ditangkap, dan seri kemuliaan makin lenyap. Saudara wanitaku tidur dan bangun selepas binatang itu meragut kesuciannya.


Dia menyembunyikan wajahnya, dan apa yang boleh wajah sedih ini katakan.”


Dimanakah aku, dimanakah kamu, dimanakah kita semua yang tabalkan diri sebagai seorang muslim, yang sentiasa melaungkan kamilah mujahid,…kamilah mujahid….

Dimanakah kamu…diMANAAAA…….???


Anak-anak mati dipangkuan ibunya,

Ooo, kaum muslimin, sampai bila..?sampai bila yahudi akan terus mungkiri janji

Dan memusnahkan tanah ini???.


50 tahun???.


Ooo kaum muslimin, kita menyaksikan anak yatim dan janda, dan kita melihat kesengsaraan mereka. Biarpun begitu kita abaikan mereka dan tidak tersentuh dengan keperitan yang dialami.


Wahai AQSA……Wahai AQSA….


“Mereka tidak takutkan mati, setiap saat mereka korbankan diri untuk keredhaan dan Mahabbah(cinta) Allah, seperti yang mereka laungkan “pada jalan Allah kami akan tegak berdiri menggenggam sepanduk, supaya kemuliaan itu kembali kepada Islam, atau biarlah darah kami tumpah”.


Dimana Umar al Farouq, beliau tidak meninggalkan Madinah kecuali untuk Al-Aqsa


Maafkan kami wahai saudara di Palestin



Regards,
S.Mizan Saidin
MahaSuci Allah
Majulah ikhwah untuk Dakwah,
http://www.ikhsaninsan.blogspot.com


Setiap orang yang berusaha untuk meninggikan kalimah Islam boleh menggunakan segala yang ada padanya seperti harta benda, jiwa raga, pena (penulisan), dan lisan (dakwah).
-Sayyid Abul 'Ala al Maududi-